Usein kysyttyä

Olemme koonneet tänne asiakkaiden yleisimpiä kysymyksiä sekä vastauksia niihin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi ota meihin rohkeasti yhteyttä.

 

TOIMITUKSET

 

Kuinka nopeasti toimitatte tilaukset? 

Toimitusaikamme on yleensä 2-4 arkipäivää postin kautta.

Meiltä voit myös noutaa ostamasi tuotteen toimipisteestämme Herttoniemenrannasta (Suolakivenkatu 12, 00810 Helsinki) 

 

Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

Saat sähköpostiisi vahvistuksen tilauksesta. 

Toimituskulut 

  • Postipaketti -5,90€  Ilmainen toimitus kun tilaat vähintään 89€:lla. 
  • Postin kotiinkuljetus 10,90€ 

 

MAKSUTAVAT

Voinko maksaa tuotteeni laskulla tai osamaksulla?

Meillä on maksuvaihtoehtona myös lasku sekä osamaksu, jonka tarjoamme yhteistyössä Collectorin kanssa. Voit siis maksaa tuotteesi laskulla ja saada maksuaikaa jopa 24 kuukautta. 

Tarkempaa tietoa palvelusta löydät www.collector.fi tai heidän asiakaspalvelusta.

 

VAIHDOT JA PALAUTUKSET

Meille se on todella tärkeä asia, että olet tyytyväinen tuotteeseesi. Mikäli kuitenkin tuote ei vastaa odotuksiasi voit vaihtaa tuotteen toiseen tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa. 

 Miten voin vaihtaa tuotteeni?

Jos haluat vaihtaa tuotteen niin olethan  yhteydessä asiakaspalveluumme info@livby.fi , jotta saamme korvaavan tuotteen mahdollisimman pian tilalle.

Miten palautuksen kanssa tulee toimia? 

Palautusta tehdessä lähetä meille sähköpostilla pyyntö palautuksesta osoitteeseen info@livby.fi . Mainitse aina palautusta tehdessä myös tilausnumero. 

Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Emme laske palautusoikeusaikaan kuljetukseen kuluvaa aikaa. Palautus tulee jättää Postin kuljetettavaksi 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. 

Palautusosoite:  Suolakivenkatu 12, 00810 Helsinki

 

OHJEET 

Miten pesen tuotteet? 

Vaatteet kannattaa pestä vasta kun ne ovat likaantuneet, näin pidennät vaatteen käyttöikää. Vaate kannattaa ensin tuulettaa eikä pesu ole aina ensisijainen vaihtoehto. Liika peseminen kuluttaa vaatetta ja voi vaikuttaa sen istuvuuteen tai väreihin. Noudata aina tuotteen omaa pesu-ja hoito-ohjeita. Löydät ohjeet tuotteen sisäpuolelta olevasta tuotelapusta. 

Miten pidän koruistani huolta?

Jokainen Caroline Svedbomin koru on käsintehty ja vaatii herkkää käsittelyä. Noudata näitä yksinkertaisia vaiheita pidentääksesi korujen käyttöikää, jotta se voi seurata sinua läpi kaikkien ikimuistoisten päivien ja öiden.
– Pyyhi korusi varovasti pehmeällä kiillotusliinalla ja säilytä korulaatikossa tai  pussissa, jotta se näyttää kiiltävältä ja kirkkaalta
– Vältä kosketusta kosmetiikan kuten saippuoiden, hajuveden, voiteen, meikin, hiusten ja puhdistustuotteiden kanssa korujen kiillon ylläpitämiseksi
– Poista korut aina käsien pesun, uinnin, liikunnan, puhdistuksen ja ennen kuin käytät mitään henkilökohtaista vartalotuotetta
– Älä laita korujasi mihinkään, mikä voi naarmuttaa tai vahingoittaa sitä



MUUTA

Alekoodit ja kampanjat 

Tilauksiin voit käyttää vain yhtä alekoodia tai kampanjaetua kerrallaan. Huomioithan aina kampanjan ehdot ja voimassaoloajat. Etuja tai alennuksia ei hyvitetä jälkikäteen. 

 

PALVELUT

Miten voin ostaa lahjakortin ja kuinka se toimii?

Toimitamme ostetun lahjakortin sähköpostitse, mutta halutessasi toimitamme sen myös paperiversiona kotiisi. 

Miten tuo Private Shopping toimii?

Voit varata henkilökohtaisen ostosajan itsellesi tai ryhmälle puhelimitse  +358 50 5523 480 tai sähköpostitse info@livby.fi 

Henkilökohtaisen ostosajan varaaminen on maksutonta eikä sido sinua ostosten tekemiseen.

Räätälöimme sinulle lisämaksusta toiveittesi mukaiset palvelut, sekä tarjoilut ja pienen yllätyslahjan. 

 

 

 

 


 

 

We use cookies to improve your experience on our website. Read about how we use cookies in our Privacy Policy. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Accept Cookies

You have successfully subscribed!

This email has been registered